Pedro Ortega s'imposa a Riudoms

Lluís Vázquez Vilamajo 07 Sep 2008
L'atleta del Club Atletisme Tarragona Pedro Ortega s'ha imposat aquest diumenge en la primera edició de la Mitja Marató de Riudoms. Amb un temps de 1h 15m 04s, Ortega s'ha imposat per davant de David Francome (Andorra) per un marge de 13 segons, mentre que la tercera posició ha estat per un altre atleta del club tarragoní, Jaume Garcia, amb un temps de 1h 15m 51s.
L'equip tarragoní ha aconseguit a més situar dos altres homes entre els deu primers, en ser setè Josep A. Gironès, amb 1h 20m 22s, i Carles Ferrer novè amb 1h 20m 48s.
Tambe aquest diumenge s'ha disputat la primera edició de la Cursa Vall de l'Arrabassada, a una distà ncia de 6 km pels voltants del barri tarragoní, i en la que el CA Tarragona ha situat sis homes entre els deu primers classificats. Aixi, Raduan ha estat segon, Pere Gomès tercer, Oscar Aguirre quart, Quino Vergara cinquè, Fernando Flores vuitè i José F. Garcia Navarrete desè.