Campionat de Catalunya de Clubs [Convocatoria]

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 14 Jan 2009
Aquest diumenge es disputa el Campionat de Catalunya de Clubs, el CA Tarragona pren part en el grup B en jornada matinal i desplegarà més d'una dotzena d'atletes.

S'iniciara el campionat amb la prova d'alçada a les 10.00 seguida de la de triple a les 10.50 i finalitzarà a les 13.55 amb el relleu 4x200

Estan tots els atletes disponibles convidats i convocats a assistir a aquest esdeveniment que tindrà lloc al recinte Firal de Vilafranca del Penedès.

L'expedició CATense sortirà d'hisenda a les 9.10 per poder arribar comodament a les 10h, just quan començi el campionat.

Atletes convocats: Marc José, Agustí Oriol, Farouk Mellakhi, Bernat Rocamora, Javier Moreno, Oscar Gomez, Pedro Ortega, Jose Fco Garcia, Quico Iborra, Jose Miguel Martin, Ferran Tortosa, Robert Romaní, Adrià Serres, Fernando Flores, Pere Pardines i Dídac Rios.

Que ningú s'oblidi de portar la seva llicència de la present temporada i si encara no la té que li demani al secretari.

Horaris i reglamentació