El CAT 4art al Català B de clubs Indoor

Lluís Vázquez Vilamajo 19 Jan 2009
El Club Atletisme Tarragona ha finalitzat en quarta posició en el grup B del XIIIè Campionat de Catalunya de Clubs de pista coberta que s'ha disputat aquest diumenge, al Palau Firal de Vilafranca del Penedès. L'equip tarragoní ha finalitzat tan sols per darrera de CA Manresa, UA Barberà i CA Vic en una matinal molt disputada i en la que els liles s'han mantingut al capdavant de la classificació fins a les darreres proves.

Una freda matinal rebia els atletes a la pista del fred Palau Firal, en la que la compeitició s'inciava amb el salt d'alçada, prova en la que Dídac Ríos assolia la 6a posició  amb una marca de 1,75 metres. La següent prova, el triple salt, suposava la única victoria del club en la jornada per part de Ferran Tortosa que aconseguia un millor salt de 12.98 així com una millor marca personal, amb el que el CAT ascendia fins la segona posició.
A continuació, en els 60 metres tanques, Agustí Oriol parava el crono amb 9.54, i assolia una meritoria 3a posició que situava l'equip lila al capdavant del Campionat.

Marc José en els 60 llisos aconseguia entrar també 3r amb un temps de 7.46 (MMT) i mantenia el liderat provisional de l'equip, que es mantenia amb la 4a posició de Pedro Ortega en els 3000 amb un temps de 9.22.17 (MMT) a un sospir del 3r classificat.

En els 400 metres llisos Bernat Rocamora, tot i amb molesties als adductors, marcava un temps de 55.82 (MMT) i quedava 7è, amb el què el club passava a la 2a plaça, pe`ro tot seguit es situava de nou al capdavant gràcies a la segona posició de Farouk Mellakhi en el 200, amb 23.25 (MMT), de manera que el CAT liderava la competició per un estret marge de 0,5 d'avantatge als perseguidors.

La 3a posició de Jose Miguel Martin a la llargada 5.89 (MMT) permetia ampliar lleugerament l'avantatge sobre els perseguidors Tot seguit, una excel.lent 4a posició de Robert Romaní en la perxa en el que suposava el seu retorn a la competició, amb 3.55 a la perxa (MP), permetien al CAT  mantenir-se a tan sols 0,5 punts de l'equip vigatà.

Una nova marca personal i un segon lloc en aquest cas d'Adrià Serres al pes amb 11.42 tornava a situar el Club Tarragoní líder amb només 1 punt d'avantatge sobre el Manresa i 3 sobre el UA Barberà.

Quedaven dues proves, el 800, amb Fernando Flores aconseguint la 8a posició i un meritori punt en uan cursa tàctica però ràpida, establint un temps de 2.14.42 (MMT) i el 1.500 per Oscar Gomez també aconseguint marca de la temporada i la 7a posició amb 4.28.16 (MMT).

La classificació abans del relleu quedava amb un Manresa ja destacat amb 68 punts, seguit per Barberà, Vic i CAT separats sols per 4 punts, de manera que la prova final encara podia decidir moltes coses.

El relleu format per Marc José debutant en un 200, José Martin, Ferran Tortosa i Farouk Mellakhi parava el crono amb 1.37.34 lluny dels 1.33.31 del Manresa i quedaven 4ts de la seria, 6ens del global i darrere dels relleus del Barbera i Vic pel que les posicións capdavanteres ja no variarien.

La classificació final ha estat

1 CA MANRESA 76 punts aconsegueix l'ascens
2 UA BARBERÀ 68
3 CA VIC 63,5
4 CA TARRAGONA 60
5 CE UNIVERSITARI 57
6 GIRONA Costa Brava 55,5
7 CA MONTORNÉS 50
8 CAV ANDORRA 34

Per l'altra banda durant els controls del cap de setmana Quico Iborra va marcar 8.00 en els 60 metres (2a MMT) i Marc José 8.61 en els 60 metres tanques juvenils, MMT no ventosa.