La Lliga arrenca a Tarragona

Lluís Vázquez Vilamajo 31 Mar 2009
El proper dissabte arrenca la Lliga Catalana de Clubs de Segona Divisió amb la disputa de la primera jornada en les pistes municipals de Camp Clar, organitzada pel Club Atletisme Tarragona. L'equip tarragoní haurà de competir amb tres clubs vells coneguts, com són la UA Barberà, la UA Colomenca i el CA Montornès, per assolir una de les dues primeres places, que donen dret a lluitar per l'ascens i poder retornar així a

primera divisió, del a que va descendre fa tres anys. La jornada s'iniciarà a les 16h i l'accès pel públic serà gratuit.

El principal rival serà la UA Barberà, equip que l'any passat va descendre de primera després d'un grapat d'anys a la categoria reina, i que ja va superar l'equip tarragoní en el Campionat de Catalunya de Clubs de pista coberta disputat el passat mes de gener.  També la UA Colomenca suposarà un dur rival pels tarragonins, ja que es tracta d'un equip que s'ha quedat a les portes de l'ascens en els darrers dos anys, en què ha finalitzat en tercera posició. L'equip teòricament més assequible es el CA Montornès, que va assolir l'ascens des de la tercera divisió la temporada anterior.

Per la seva banda, el CA Tarragona s'ha vist involucrat en la lluita pels descens en els darrers dos anys, en què ha finalitzat cinquè i sisè, respectivament.
L'equip tarragoní presentarà un equip integrat per 20 membres, per tal d'afrontar en les millors condicions les 10 proves a disputar.

L'encontre s'iniciarà amb el llançament de martell, els oncursos de salt d'alçada i triple salt. A continuació seguiran les curses dels 1500 metres llisos, els 110 metres tanques, els 100 i 400 metres llisos i els 3.000 metres obstacles. Simultàniament es disputarà el concurs de llançament de disc, i l'encontre finalitzarà amb la disputa del relleu 4x100.

El CA Tarragona anima a tots els tarragonins a assistir a l'encontre per tal de gaudir d'una gran tarda d'atletisme i animar als atletes locals.