El CAT acaba sisè al Català de Clubs Veterans

Lluís Vázquez Vilamajo 09 Jun 2009
El Club Atletisme Tarragona finalitzà en sisena posició en el Campionat de Catalunya de Clubs que es va disputar aquest diumenge a Lleida. L'equip tarragoní, que defensava el títol assolit ara fa un any, va completar una actuació força regular, amb un total de 82 punts, en un campionat dominat pels atletes del CA Manresa, campió amb 115 punts, per davant del CA Nou Barris, amb 105 punts, i del Medilast de Lleida, amb 104 punts.
A nivell individual, les actuacions més destacades foren la victòria de Pere Pardines (44 anys) en el salt d'alçada, amb 1,65 metres, la segona posició de Luis Sáez (60 anys) en el salt de llargada, amb 4,59 metres, les terceres posicions de Jaume Sanchis (63 anys) en els 3.000 metres llisos, amb 12.13.28 i de l'equip de relleus 4x100, integrat per Quico Iborra, Pere Pardines, Fernando Flores i Jose M. Martin, amb un temps de 48,76 segons i la quarta posició d'Amadeo Serres (57 anys) amb 23,51 metres en el llançament de javelina.