S'amplien els dies de les Jornades prèvies de l'Escola

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 23 Sep 2009
Us fem saber que el proper dijous 24 de setembre es realitzarà una nova jornada prèvia de l'escola per tal de que comencin a agafar ritme d'entrenament, així que a més a més dels dimarts com havíem fet fins ara afegirem els dijous a la mateixa hora de 17.45 a 19.15. Així doncs, les jornades prèvies al 6 d'octubre que resten es realitzaran:

Dijous 24 de setembre
Dimarts 29 de setembre
Dijous 1 d'octubre

També es realitzarà per als més grans (nascuts el 95-96-97) el proper dissabte 26 de setembre a les 11 hores una jornada més tècnica.

Us informarem també dels descomptes en les quotes per als fills de socis del Club Atletisme Tarragona i descomptes per a germans. No us oblideu tampoc d'anar formalitzant les inscripcions, les podeu entregar al Bernat, Dídac o algun membre del Club Atletisme Tarragona.

Un cop començada l'escola realitzarem una reunió amb els pares per explicar-vos el funcionament, grups que es realitzaran, els monitors que hi hauran i per a que pugueu resoldre qualsevol dubte que us pugui sorgir.

Ens veiem a les pistes!