Prepara't x la Mitja!

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 25 Sep 2009
Prepara't x la mitja!"Prepara't x la Mitja" és el nom del projecte que inicia el Club Atletisme Tarragona amb la intenció de donar suport a tots aquells atletes, aficionats que vulguin preparar-se per la Mitja Marató Ciutat de Tarragona que tindrà lloc el proper 29 de novembre. El club posa a la disposició de tothom una pàgina web amb entrenaments setmanals amb un pla específic de 9 setmanes destinats a dos objectius concrets, un d'una banda té per objectiu rebaixar el temps de 2h amb 2 o 3 entrenaments setmanals, i l'altre amb entrenaments més freqüents d'entre 4 i 6 dies a la setmana on l'objectiu serà de rebaixar el temps de 1h i 45 minuts.

La pàgina web compta amb una aplicació per registrar els entrenaments, quilometratge i per poder anotar les nostres sensacions i problemes, així els entrenadors del CAT poden visualitzar-los per tal de guiar als atletes que s'adhereixin al programa, i els tindran a la seva disposició per a qualsevol tipus de dubte sense cap compromís.

També hi ha la possibilitat de fer sortides conjuntes per tal de fer els entrenaments més amens i que un no hagi d'entrenar sol. Tot això es de forma gratuïta i només s'han de registrar a la pàgina web habilitada per a l'ocasió http://www.clubatletismetarragona.com/mitja.

Recordem també que tota pràctica esportiva pot comportar un risc per a la nostra salut si no es realitza adequadament així que recomanem a tothom que vulgui practicar qualsevol tipus d'esport soŀliciti als serveis de medicina esportiva de la seva ciutat una revisió mèdica per comprovar que tot està correcte i és apte per a la pràctica esportiva.