Comença l'Escola del CA Tarragona

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 01 Oct 2009
El proper dimarts 6 d'octubre s'inicia oficialment l'Escola d'Atletisme del CAT que comptarà amb dos grups d'entrenament. El grup de minis i benjamins (nins nascuts del 2005 al 2001) que entrenaran dimarts i divendres de 17:45 a 19:15 i tindran de monitora a Mariona Martin. L'altre grup, nascuts el 2000 fins al 1997, els portarà el Bernat Rocamora i entrenaran els dimarts, dijous i divendres de 17:45 a 19:15.

Avui dijous 1 d'octubre serà l'últim dia de jornades prèvies a càrrec de Dídac Ríos, qualsevol dubte que tingueu no dubteu en preguntar-li

Recordeu d'anar lliurant les butlletes d'inscripció que ens podeu demanar a les pistes mateix o podeu descarregar-les d'aquesta mateixa web.

Ben aviat ens arribaran mostres per a que us proveu l'equipament del club i puguem ajustar el màxim possible la talla per a cadascú.

Qualsevol qüestió podeu consultar-la al nostre correu escola (@) clubatletismetarragona.com