L'escola d'atletisme del CAT ja està en marxa

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 07 Oct 2009
Escola d'Atletisme CAT Aquest dimarts 6 d'octubre s'ha iniciat un projecte del que fa molt de temps que el Club Atletisme Tarragona hi va al darrere, per fi el club compta amb una Escola d'Atletisme pròpia. Aprofitant la celebració del 20è aniversari del club una de les activitats més destacades ha estat l'inici d'aquesta Escola que ha comptat, el primer dia, amb la presència de més d'una quinzena de joves atletes disposats a gaudir d'aquest esport.

Per aquest any s'han pogut estructurar dos grups, un de nins benjamins i minis (nascuts del 2001 al 2005) que entrenaran els dimarts i els divendres de 17.45 a 19.15 i un altre grup d'alevins i infantils (nascuts del 1997 al 2000) que entrenaran els dimarts, dijous i divendres de 17.45 a 19.15, les inscripcions seguiran obertes durant tota la temporada i es podran formalitzar mitjançant la butlleta que hi figura en el tríptic, o el full d'inscripció que poden trobar a la web de l'Escola.

La temporada començarà al novembre amb els primers crossos per tota la comarca organitzats pel Consell Esportiu i que s'allargaran fins al febrer amb les finals dels diferents campionats de Cross, tant escolars com federats i seguirà de març a juny amb les proves i diferents campionats de pista també a nivell escolar i a nivell federat arreu de Catalunya.

Trobareu molta més informació a la pàgina web de L'Escola del CAT www.clubatletismetarragona.com/escola o si veniu a veure'ns qualsevol dia a les Pistes Municipals de Camp Clar.