Campionat de Catalunya de Mitja Marató

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 09 Oct 2009
Campionat de Catalunya Mitja Marató 2009Aquest diumenge 11 d'octubre es celebra el Campionat de Catalunya de Mitja Marató en el marc de la 2a Mitja Marató de Reus “La Mitja del Centenari” que organitza el Reus Deportiu. El Club Atletisme Tarragona presenta un equip compost de 7 atletes per intentar assolir les posicions capdavanteres d'aquest campionat, tant a nivell individual com per equips.

Recordem que puntuen per a l'equip els 3 millors atletes de cada equip que tinguin llicència tramitada per la FCA temporada 2008-2009. La data límit per la es inscripcions és avui 9 d'octubre en la que hi figuren una 80ena d'atletes federats inscrits de més de 23 clubs de Catalunya. D'aquests però, només 10 clubs tenen el nombre mínim de 3 atletes inscrits per optar a la Classificació per clubs. El FC Barcelona, Medilast Lleida, Adidas Domingo-Catalana, California Sports Pratenc o CA Manresa són els més destacats.

Trobareu més informació a la web oficial del campionat