Esplèndid debut de l'Escola CAT

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 15 Nov 2009

Gran matinal atlètica la viscuda aquest diumenge al Circuit de la Torre d'en Dolça de Vila-seca, que ha vist debutar oficialment amb la lila els atletes de l'Escola del Club Atletisme Tarragona. El matí però començava amb la cursa de Juvenils, júniors i Veterans masculins on Toni Gironès (Club Atletisme Tarragona) aconseguia la segona posició de la categoria M35, i el seguien Fernando Flores sisé (1r en M40), Carlos Ferrer setè, Jose Fco. Garcia Navarrete 8è, sense oblidar a Jordi Miró 13è, Emili Barberán 14è, Joan Domingo 18è i Jaume Sanchís en 24a posició, primer de la categoria M60. En la mateixa cursa, en categoria Juvenil, Xavi Julbe (Club Atletisme Tarragona) aconseguia la 4a posició.

Desprès ha estat el torn de les categories del consell amb la canalla representant el Club Atletisme Tarragona en gairebé totes les proves. En Cadet Femení Núria Torradamé era 4a, posteriorment en la cursa aleví masculí Adolf Milla era 11è i Ismael Lancharro el 32è. En la cursa aleví femení, Alicia Vázquez 16a seguida de prop per la seva companya Núria Sanchez 17a i Andrea Lopez ocupava la 23a plaça.

En cada cursa el nombre d'atletes s'anava incrementant i en la categoria Benjamí Masculí Josep Milla era el 17è, Joaquim Moreno 31è, Andy Pereira 37è i Eric Pereira el 42è. En categoria benjamí femení Mireia López feia el 4t lloc, Anna López 18a, Nerea Lago 34a i Maria Font en 37a posició.

Per acabar les curses dels més petits amb representació lila ha estat Aleix Lago que ha quedat 4t en la cursa pre-benjamí masculí i els seus companys Nil Pinyol el 40, Hugo Berengel 57è i Alex Ortega el 58è. I finalment en categoria femenina Mar Vázquez ha assolit la segona posició i Maria Fernàndez la 37a.

Un cop finalitzades les categories de promoció i specials s'ha donat tret de sortida a la cursa absoluta amb les categories sèniors i promeses amb un molt bon nivell d'atletes. El clar guanyador ha estat Mohammed Benhbarka del AE Blanc i Blau seguit de Abdelaziz Merzougui del CA Ascó Ribera d'Ebre i Hamid Kabouri del GEIEG. Pedro Ortega (Club Atletisme Tarragona) ha estat 13è i Isidre López 27è.

Bon debut doncs en la temporada de Cros on el Club Atletisme Tarragona ha estat el 3r equip en nombre de participants amb 32, per darrere del Coŀlegi Sant Pau 57 i del FACVAC 34.