Trobada Territorial de Tardor per equips

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 20 Nov 2009
La Delegació Territorial de la Federació Catalana d'Atletisme organitza la 7a trobada territorial sub-14 i
sub-18 per equips el proper dissabte 21 de novembre. Es tracta d'una competició per equips representats amb un atleta per prova i un equip de relleu i on cada club pot presentar varis equips.

El Club Atletisme Tarragona presentarà un equip mixt sub18 i un equip femení i masculí de la categoria sub14.

Aquesta és la primera competició del calendari de pista on es pot veure l'aspecte col·lectiu d'aquest
esport, que servirà també per aprendre què és una competició en pista tant a nivell individual com
en gruip i a posar en pràctica els coneixements i tècniques que s'han anat assolint fins ara. Al mateix
temps, el fet de competir ajudarà als entrenadors a veure com estan fent la seva feina i poder millorar-la.

La competició començarà a la es 10 del matí i acabarà cap a les 12.45 amb les proves de relleus.

Ens veiem a les pistes!