Balanç de la Temporada de Pista Coberta

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 02 Apr 2010
Entrem a l'abril i donem ja més que per finalitzada la temporada de Pista Coberta 2009-2010, en la que el Club Atletisme Tarragona ha obtingut uns molt bons resultats.

A nivell individual s'han aconseguit un total de 11 medalles a nivell català, 6 d'or, 4 d'argent i un bronze, 9 posicions de finalistes (entre els 8 primers), un de semi finalista i dues 9es posicions a tot això cal sumar el rècord de Catalunya de Pentatló M45 que establia Pere Pardines.

Pel que fa als èxits a nivell estatal, comptem amb 5 medalles, 2 ors, dues plates i un bronze, una posició de finalista, un 10è, 15è i 18è lloc.

A nivell coŀlectiu el Club Atletisme Tarragona ha participat en el segon grup del Campionat de Catalunya de Clubs on s'ha situat en la 4a posició. A més a més, el Club s'ha situat com el 8è Club Absolut amb més punts en aquesta temporada, figura 12è en la classificació promesa masculí amb 8 punts, els mateixos punts que en la categoria Juvenil Masculí.

Podeu trobar una memòria amb tots els detalls en l'arxiu adjunt

Documents adjunts

1270225913_resum-pc.pdf