El CAT segueix a segona, Mollet i Montornès a primera

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 02 May 2010
Intensa jornada la viscuda avui a les Pistes de Camp Clar, on s'ha demostrar que no es troben a l'altura per allotjar competicions d'aquest tipus. Colomenca, Montornès i Mollet, eren els rivals del CAT per intentar aconseguir una de les pues places que permetien l'ascens a primera divisió. El CAT tot i les lesions d'última hora presentava un equip molt equilibrat per estar en la lluita ja que la tònica de la jornada ha estat la igualtat entre els quatre clubs, gràcies en part a les desqualificacions per sortida nuŀla d'atletes del Montornès i del Mollet ha permès al club local no despenjar-se de la lluita fins al final.

El CA Tarragona només ha aconseguit dues victòries que han estat per Adrià Serres al Salt amb Perxa amb un únic salt a 3.50, seguit per Robert Romaní amb 3.30 que també era segon a l'alçada saltant 1,80 i aconseguint marca personal. L'altra victòria ha estat pel jove tanquista Marc José en els 100 metres llisos on ha igualat el rècord del Club manual amb 10,7". Marc José també aconseguia la segona posició en el 200 metres llisos amb 23"8. La resta de segons llocs han estat per Adrià Serres als 110 metres tanques amb 16"0 i Farouk Mellakhi en el Triple Salt amb 13,08.

La puntuació final s'ha decidit amb els relleus, on s'ha imposat clarament el CA Mollet en els dos, seguits del CA Montornès que confirmaven la seva posició.

La classificació final de l'encontre ha estat pel CA Mollet amb 182 punts, seguits del Montornès amb 173.5, Club Atletisme Tarragona amb 166.5 i Unió Colomenca d'Atletisme amb 163.

Cal destacar la implicació de totes els i les atletes, familiars i amics del CAT que han assistit a la jornada a donar un cop de mà amb l'organització i animar, i competir molts d'ells lesionats i amb febre i doblant proves molt dures.

A la secció de resultats podreu visualitzar els resultats de l'encontre.