L'Escola CAT, cinquena en el seu debut al Català de clubs benjamí femení

Lluís Vázquez Vilamajo 09 May 2010
L'equip Benjamí Femení i els entrenadors Mariona i BerniLes atletes de categoria benjamí femení del Club Atletisme Tarragona han assolit una excel.lent cinquena posició final en el Campionat de Catalunya de Clubs, disputat aquest dissabte a les pistes Moisés Llopart de El Prat de Llobregat, i que ha suposat el debut del club tarragoní en la competició dels més petits, en només el primer any de funcionament de l'Escola d'atletisme.
La competició ha començat amb la prova del salt de llargada, en la que Júlia Casas assolia un millor salt de 2.08 metres. A continuació, Laura Mascarell es mantenia amb soltura en tot moment en el segon grup, dins de la prova dels 1000 metres marxa, en la que finalitzava en sisena posició, amb un temps de 6.37.2. En els 1000 metres llisos, Mar Vázquez feia una cursa de menys a més, i acaba remuntant fins a la desena posició en l'sprint final, amb un temps de 4.09.7.
Per la seva banda, Maria Fernández era novena en el llançament de pilota, amb 12.65 metres.
El millor resultat de les atletes tarragonines l'aconseguia Montse Montañés en el salt d'alçada, amb 1.00 metres, tot i que s''ha vist perjudicada per la coincidència de la seva prova amb el relleu, de manera que, quan ha retornat al salt d'alçada, la prova ja havia acabat, la qual cosa li ha impedit millorar la seva marca i sumar alguns punts més.
La darrera prova individual era els 60 metres llisos, en la que Carla Berenguel finalitzava en una excel.lent quarta posició, amb un temps de 10.2 segons, marca personal.
La competició es tancava amb la disputa del relleu 4x60, en la que l'equip integrat per Marta Ros, Mar Vazquez, Carla Berenguel i Montse Montañés mostraven un alt nivell d' integració tot i tractar-se de la primera vegada en què disputaven aquesta prova, en la que han finalitzat en sisena posició, amb un temps de 41 segons.
La classificació final situava l'equip entrenat per Mariona Martin i Bernat Rocamora en una excel.lent cinquena posició final, amb 76 punts, mentre que la victòria ha estat per les atletes del Club Gimnàstic de Tarragona, amb 105.5 punts. Aquest resultat demostra l'alt potencial de l'equip del CAT, en el que totes les atletes menys una eren de primer any, així com l'excel.lent treball desenvolupat per l'Escola d'atletisme del CAT durant el seu primer any de vida.