L'Escola CAT conclou el seu primer any amb gran èxit

Lluís Vázquez Vilamajo 21 Jun 2010

L'Escola d'Atletisme del Club Atletisme Tarragona va cloure el seu primer any de vida aquest diumenge, amb la disputa d'una jornada lúdico esportiva en la que van participar gran part dels nens i nenes que s'hi han incorporat en la present temporada.

L'Escola del club tarragoní tancava així un any ple d'èxits, en el què s'ha posat en marxa l'Escola i s'ha assolit una important xifra de més de 40 inscrits, que ha anat creixent des de l'inici de temporada sense parar, fruit del gran treball realitzat pels entrenadors Mariona Martin i Bernat Rocamora, sota la direcció d'en Dídac Rios.

Durant tota la temporada, els nens i nenes d'entre 5 i 12 anys han participat amb regularitat en les sessions d'entrenament realitzades a les pistes de Camp Clar. També han près part en diferents proves de cros i pista, amb resultats tan espectaculars com són cinc finalistes en el Campionat de Catalunya benjamí, dos dels quals amb medalla, o el cinquè lloc assolit per l'equip benjamí femení en el Campionat de Catalunya de Clubs. Però tot i ser importants els resultats en competició, el més important és que els nens i nenes han après les diferents especialitats que composen l'atletisme, tot fruint de l'esport, i alhora han participat en diferents activitats lúdiques organitzades per l'Escola, com les colònies/estades d'entrenament de Setmana Santa o la pròpia jornada de cloenda.

En la jornada disputada aquest diumenge, els petits atletes van poder demostrar les habilitats adquirides durant l'any, en disputar en les proves dels 60 metres llisos, salt de llargada, llançament de pilota i pes, salt d'alçada i 1000 metres marxa, davant un nombrós públic. La jornada va concloure amb el lliurament dels diplomes acreditatius de la participació i marques assolides per cada atleta, així com d'una bossa amb obsequis, i es va finalitzar amb un generós aperitiu, facilitat per TelePizza.

L'Escola iniciarà les seves activitats de nou durant el mes de setembre, en què es reemprendran els entrenaments, a les pistes de Camp Clar. L'any vinent l'oferta s'amplia, de manera que podran pendre-hi part atletes de les categories mini (2004, 2005 i 2006), benjamins (2002 i 2003), alevins (2000 i 2001), infantil (1998 i 1999) i cadet (1996 i 1997)

Fotografies de la Jornada de Cloenda per Lluís Vázquez