Víctor González i Tonyo Gironés podi a l'Alforja

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 30 Aug 2010

Aquest passat diumenge 29 d'agost es disputava la segona edició de la Pujada a L'Ermita de Puigcerver, Cursa de Muntantya de l'Alforja on al igual que en la seva primera edició el Club Atletisme Tarragona assolia bones posicions, aquest cop Víctor González aconseguia la segona posició en la cursa, d'aproximadament 14 km, amb un temps de 57'49.34" i el seguia el seu company d'equip, que repetia la posició aconseguida en la primera edició, Tonyo Gironés amb 58'18.37".

També participava Pedro Ortega, el guanyador de la primera edició que per uns problemes gastrointestinals durant la cursa no va poder finalitzar la cursa amb bones condicions tot i així va ser 18è amb un temps de 1h 4' i 19.30".

Bons resultats doncs del Club Atletisme Tarragona fora de la pista i de l'asfalt.