Presentació: La Guia del Soci

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 01 Sep 2010

Aquest passat dilluns 30 d'agost es celebraren 20 anys de la fundació del Club Atletisme Tarragona, que es celebrarà de forma oficial el proper dissabte 4 de setembre amb un sopar que aglutinarà una part important dels socis de l'entitat i acompanyants. En aquest, podreu veure impresa la Guia del Soci, que s'ha realitzat aquest any per a la propera temporada 2010-2011.

Aquesta pretén fer una introducció a la història del Club i informar de l'àmbit d'actuació d'aquest, trobareu fotografies, les millors marques masculines i femenines, informació sobre material del club, els sistemes d'ajudes amb beques, desplaçaments, descomptes que s'ofereixen així com també informació de com fer-se soci i les seves diferents modalitats.

A més a més d'un apartat interessant amb els drets i deures dels socis i els serveis que se'ls hi ofereixen i que tenen al seu abast.

Trobareu una petita introducció a l'Escola d'Atletisme que va ser creada la passada temporada i seguirem aquesta ampliant grups i amb noves activitats i sortides.

I també trobareu un ampli resum de la pàgina web del club amb les seves seccions i utilitats, que tot soci, i no soci podrà emprar, la pàgina al llarg de casi 10 anys ha estat i és una eina de contacte entre atletes.

Podeu descarregar la guia en format PDF (5,2 Mb), i com ja hem dit, la podreu veure impresa el proper dissabte durant el sopar del 20è aniversari. al qual agraïm la vostra assistència.

Documents adjunts

Guia del Soci