VII Tetratló de Santa Tecla

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 07 Sep 2010

Un any més, i en van 7, el Club Atletisme Tarragona organitza el proper dissabte 18 de setembre la VII Tetratló de Santa Tecla, prova que figura dins els actes de les Festes de Santa Tecla de Tarragona. Aquest any es tornarà a realitzar una Tetratló Infantil (nascuts del 1998 al 2006, que constarà de 3 proves, 60 metres llisos, salt de llargada i llançament de pilota. Els atletes hauran d'escalfar a partir de les 9:00 i a les 9:30 començaran les proves, tots els participants rebran uns obsequi.

Un cop finalitzades les proves infantils es disputarà la Tetratló per a les categories absolutes, poden participar totes els nascuts a partir del 1997 tant en categoria masculina com femenina. Les proves a realitzar són els 100 metres llisos, Salt de Llargada, Llançament de Pes i 1000 metres llisos (800 llisos per a les atletes femenines), hi haurà premi per als 3 primers classificats.

Podeu fer les inscripcions enviant un correu a cat@clubatletismetarragona.com