Revisions mèdiques per a la temporada 2010-2011

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 21 Sep 2010

El Club Atletisme Tarragona, té un conveni amb l'Ajuntament de Tarragona i l'Hospital de Sant Pau i Santa Tecla per tal d'oferir un descompte als nostres atletes que s'hagin o vulguin fer una prova d'esforç, per als nous atletes que vulguin federar-se es imprescindible realitzar aquesta prova i pels que ja disposen de llicència federativa de l'anterior temporada, no es obligatori, però si recomanat que se la facin.

Els atletes que estiguin empadronats a Tarragona han de dirigir-se a les oficines del OMAC de la Rambla Nova i allí us donaran el val de descompte, d'altra banda per als atletes que no estiguin empadronats a Tarragona ciutat i vulguin realitzar la revisió mèdica al citat hospital amb el corresponent descompte hauran de notificar-ho al secretari del club (didac arroba clubatletismetarragona.com) abans del 21 d'octubre del 2010.

Els atletes que ja la van soÅ€licitar la temporada passada i renovin llicència per a la propera temporada no cal que facin aquest tràmit, i seguiran en la llista, a no ser que vulguin sortir-ne. Els atletes son els següents:

Toni Arbonés Escoda

Daniel Ariza Casabon