Bon inici de l'Escola en aquest nou curs

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 25 Sep 2010

ECAT 2010-2011Ja hem començat el segon any de l'Escola del Club Atletisme Tarragona, aquest any hem creat un nou grup per als més petits, els minis, nascuts el 2004, 2005 i 2006 a més a més d'ampliar els altres grups amb cares noves i molta gent que repeteix amb nosaltres, això també ens ha fet ampliar la plantilla de monitors . La veritat es que fa goig veure les pistes tant plenes de gent, feia anys que no s'hi veien, tant del nostre com d'altres grups.

Esperem, que ara ja passades festes, es vagin establint els grups definitivament i ens aneu portant tot els fulls d'inscripció (o fer-ho via el formulari web) per poder tenir tota la informació i fer les llicències i les assegurances dels vostres nens i nenes, així com demanar la samarreta de competició que se'ls donarà a tots els nouvinguts en la primera competició a la que assisteixin, i a tots els hi donarem dues samarretes de màniga curta, una de lila i una de blanca com l'any passat.

A partir d'octubre els entrenadors anirem confeccionant el calendari de competicions a les que assistirem en temporada d'hivern (fins al febrer-març) i us el facilitarem, tan aviat com el tinguem definit per a que pugueu fer les vostres previsions, i a partir del 2011 farem el mateix amb el calendari de competicions de temporada d'estiu del març al juny del 2011.

A principis d'octubre us lliurarem aquesta documentació i farem una petita reunió informativa per comentar-vos amb detalls com funciona això de l'Escola i explicar-vos les activitats i sortides que tenim previstes tals com colònies per Setmana Santa, i resoldrem qualsevol dubte que ens plantegeu.

Intentarem mantenir-vos sempre informats a través del correu electrònic i de la pàgina web de l'Escola www.clubatletismetarragona.com/escola

Ens veiem a les pistes!