Victor González del C.A.Tarragona, guanyador del Circuit de Curses de Muntanya del Baix Camp 2010

Imatge de Jose Fco. García Navarrete
Jose Fco. García Navarrete 04 Nov 2010

Víctor González del C.A.Tarragona en categoria masculina i Paquita Gimenez del Club L'Esquadra, es proclamen guanyadors del Circuit de Curses de Muntanya del Baix Camp 2010.

Amb un total de 467 punts, Víctor González s'ha proclamat guanyador d'aquest circuit organitzat pel Consell Esportiu del Baix Camp i Tretzesports, de les 7 curses que puntuaven, González ha participat en 6 d'aquestes aconseguint molt bones puntuacions per a aquest circuit, però seguit d'aprop per Xavi Prim (Borges Trail) amb 448 punts i Pere Ródriguez (Obrint Traça)

En aquest circuit també trobem en 13a posició l'atleta Pedro Ortega amb 232 punts, en 4 curses només i en la posició número 53 en Tonyo Gironès amb 80 punts aconseguits en la única cursa que ha participat d'aquest circuit, així com Pablo Rosendo, que és 97è amb 48 punts, Álex Lópezz 118è i 37 punts, Joan Blanco 184è  i 14 punts i en el lloc 475 Isidre López amb 2 punts.

En la Categoria femenina trobem a Natalia Rakislova 29a amb 75 punts aconseguits en una única cursa.

Podeu anar a la següent adreça per a més informació www.tretzesports.es