Gran matinal atlètica en l'estrena de la temporada de Cros a Vila-Seca

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 08 Nov 2010

L'inici de la temporada de Cros aquest diumenge 7 de novembre a Vila-Seca ha estat carregat de participació, estrenes i bons resultats per als i les atletes del Club Atletisme Tarragona que era la segona entitat amb nombre de participants (41) per darrere del CoÅ€legi Sant Pau (66).

Però també hi va haver lloc per als bons resultats, el matí començava amb la cursa júnior i veterana on Tonyo Gironès era segon, a només 4 segons del primer classificat, el seguien en 5è lloc Fernando Flores, David Lago (12è), seguit de prop per Jose Fco. Garcia (13è), Álex López (20è), Joan Domingo (22è) i Pere Pardines (25è).

En la categoria Juvenil (Federada) Femení Núria Torradamé aconseguia la segona posició, i en la cadet (escolar) Maria Montañes aconseguia la 7a plaça.

En la categoria Infantil femení destaca la segona posició de Mireia Molné i la 19a posició de Laura Royo que s'estrenava en això del cros. En la categoria masculina Xavier Ros era 8è i Adolf Milla 18è.

En la categoria aleví Mireia López era 13a mentre que Alícia Vázquez entrava la 21, en masculí Josep Milla (33), Andy Pereira (41), Adrià Campdepadros (43) i Eric Pereira (44)

Els benjamí Pau Nolla era 14è, Edgar José 25è i Christian Torres (41). En la benjamí femení Montse Montañés era 5a, Mar Vázquez 8a, Marta Ros 15a, Berta Sanchez la 21, Laura Mascarell 24, Judit Royo 34 i Alba Mayolas la 48 van fer un molt bon debut les incorporacion.

Els més petits Paula Garcia era segona en femení i Nil Pinyol era 11è i Álex Ortega el 24 en la pre-benjamí masculí 2003.

Del 2004, Diego Ortega s'estrenava i aconseguia la posició 35 i en femení Lucia Mayolas era 19a.

Podis en la categoria Minis 2005 amb Hugo Saiz segon seguit per Eric Vizcaino 3r i Pol Mascarell en masculí i la segona posició de Natalia Sanchez en femení.

I pel que fa els més petits del 2006, Álex Garcia aconseguia la segona posició.

Un cop finalitzades les curses dels petits torn de les curses absolutes on Pedro Ortega aconseguia una molt bona 5a posició, Raul Torralba era 10è i Isidre López 12è, la cursa es va trencar ben aviat, els tres primers classificats d'origen africà van imposar el seu ritme, Ortega es va mantenir amb el segon grup format per 4 atletes. Els guanyadors absoluts van ser Abdelhak Sabhi (Intec Zoiti Huesca) en masculí i Laylla Daoud (Club Atletismo Camargao) en Femení