Jorge De Andres i Pedro Ortega tanquen el 2010 amb molt bons resultats

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 02 Jan 2011

Pedro Ortega 3r a la Sant Silvestre de Salou. (Foto santsilvestresalou.com)ExceÅ€lents resultats de cloenda d'aquest 2010 amb les clàssiques curses de Sant Silvestre. Jorge De Andres (CA Tarragona) s'imposava en la 2a Cursa Sant Silvestre de Reus amb un temps de 15.03 cobrint els 4500 km pels carrers de Reus. També molt bons resultats per Javi Moreno que va ser 5è i Jose Fco Garcia 12è.

A la capital del Camp, la participació era més nombrosa, s'havien inscrit 1.300 persones i el gruix d'atletes del CAT es centrava també en aquesta cursa. Esplèndida actuació de Pedro Ortega que finalment va ser segon per darrere del jove atleta del JAS Adrià Vila. El grup capdavanter va trencar el ritme a falta d'un quilòmetre i la cursa va ser cosa de dos, entre els dos atletes tarragonins s'ho van jugar, amb un temps de 27'20 s'imposava Vila (JA Sabadell) i 27'28 Pedro Ortega (CA Tarragona) segon, tercer era Carlos Xifre (Estival Park) que no va poder seguir el ritme final.

Pedro Ortega havia estat tercer uns dies abans en la cursa de "Sant Silvestre" de Salou disputava el dia de Sant Esteve pel passeig marítim de la Ciutat.

La resta d'actuació del CAT va ser prou bona, Tonyo Gironès 10è, Fernando Flores 11è, Alex Lopex 42è, Jordi Miró 49è Joan Bardina 125è, Carles Peiret el 143, Isidre Lopez el 184, Victor Lopez 210, Jordi Julbe 214, Xavier Ros 233, Ramon Clapera 247, Agustí Garcia 253, Narcis Ros 303, Carlos Rodriguez 476, Joan Domingo 576è, Amadeo Serres 678.

La cursa va tornar a ser un èxit de participació, molta gent va prendre la sortida sense dorsal i va completar els gairebé 9km per la part baixa de la ciutat, la prova organitzada pel Club Esportiu Tarragona Fondistes aquest any va comptar amb la coÅ€laboració del Club Atletisme Tarragona i es la primera edició que es realitza amb el control de Xip.