Campionat de Catalunya de Proves Combinades

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 14 Jan 2011

Aquest proper cap de setmana 15 i 16 de gener es disputarà la 16a edició del Campionat Absolut de Proves Combinades en el que aquest any, només hi prendran part dos atletes del Club Atletisme Tarragona. Anna Solé en la categoria femenina disputarà la pentatló durant el diumenge 16.

Pel que fa a la categoria masculina, Robert Romaní serà l'únic representant de la nostra entitat, aquest any la participació ha estat complicada doncs Romaní ha entrat amb la última millor marca tot i que acreditava una marca superior a la medalla de bronze aconseguida en l'edició anterior del Campionat on van participar-hi fins a 4 atletes del CA Tarragona.

Paral·lelament dissabte a Sabadell s'hi disputarà la Copa de Clubes Junior que organitza la RFEA, i diferents Controls cadets i Absoluts.

Molta sort a tots els que competeixin aquest cap de setmana