El CAT femení lidera el Grup B de segona divisió

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 11 Apr 2011

Molt bona primera jornada en el debut del equip femení del Club Atletisme Tarragona, aquest, que competeix conjuntament amb el FACVAC de Valls lidera el grup amb 144 punts, seguides pel UA Barberà amb 133 i CE Penedes 129, el Ploms 4t, Gavà 5è i Olesa 6è.

Les noies s'imposaven en 4 proves de forma clara, en la primera prova el llançament de martell, Mariona Martín (CAT) realitzava el millor llançament de 38,65 metres aconseguint així els 12 primers punts per a l'equip, en aquesta mateixa prova, la segona posició era per a Gemma Terradas (FACVAC) amb 29,04 metres. Un bon grapat de punts s'emportave les noies del 400 metres tanques, prova en la que debutaven, Anna Solé (CAT) aconseguia la victòria establint un nou rècord del Club amb 1'09"48 i Núria Torradamé era 3a amb 1'20"32. Victòria també en el llan+ament de disc, on Maria Montañes (CAT) enviava l'artefacte a 29,48 establint una nova marca personal, en aquesta mateixa prova Gemma Terradas (FACVAC) era 6a amb 20,12 metres.

L'última victòria va venir de la mà d'un espectacular relleu 4x400 les Atletes del CAT Sílvia Gutierrez, Marta Font, Anna Solé i l'atleta del FACVAC Júlia Ollé van fer un temps de 4'39"61 per davant del Reus Ploms amb 4'50"90.

Posicions capdavanteres aconseguides també en la prova de 800 llisos on Júlia Ollé (FACVAC) era 3a amb 2'42"99 i Marian Garbajosa (CAT) que debutava en pista era 5a amb 2'53"17

Tercera posició també per Dolça Ollé (FACVAC) amb 21'10"67 a la prova de 5.000 metres llisos.

Bons resultats també per a les pertiguistes, que debutaven a la prova Maria Álvarez i Montse Guinovart, ambdues del CAT, aconseguien un nou rècord del Club saltant 2 metres, els nuls en la competició, les feien classificar-se en 4a i 5a posició.

Molt bona la 4a posició aconseguida també per Sílvia Gutiérrez (CAT) als 200 metres llisos amb 29"28, en aquesta mateixa prova Montse Guinovart era 11a amb 30"71

Finalment, Anna Esparza (CAT) que debutava en la prova aconseguia un nou rècord del club en els 5.000 marxa amb 40'47"6, aconsegiunt la 7a posició i en la prova de triple salt on també debutaven les atletes Marta Font i Blanca Tortjada (ambdues CAT) aconseguien la 10a i 11a posició respectivament, Font amb 8,16 metres i marca personal i Tortajada 7,83 metres ventosos.

En la propera jornada les noies es desplaçaran a Terrassa, amb alguan baixa de més degut a la coincidència amb el Campionat Territorial de Proves Combinades que realitzaran algunes de les atletes del club tarragoní.