Jorge De Andrés i Anna Solé s'imposen en el Campionat de Catalunya Universitari

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 14 Apr 2011

El passat dissabte 9 d'abril es disputava a Cambrils el Campionat de Catalunya Universitari amb la presencia de dos atletes del Club Atletisme Tarragona representant les seves respectives universitats. La més destacada va ser Anna Solé (UB) que es va endur el títol dels 200 metres llisos imposant-se amb un temps de 26"32 (-2.4), Solé també va aconseguir plata als 100 metres llisos amb un temps de 12"82 (-2.6). Aquestes marques suposen la mínima pels Campionats d'Espanya Universitaris que s'han de disputar a Castelló.

Per la seva banda Jorge De Andrés (URV) va imposar-se en la prova dels 10.000 metres llisos amb un temps de 34' 47" 51 treient més d'un minut als seus rivals.

També va participar fora de concurs l'atleta Mariona Martin en la prova de llançament de martell on va aconseguir la millor marca de la temporada amb un llançament de 41,24 metres

Diumenge dia 10 també va haver participació en la Cursa dels Bombers de 10km on Raúl Torralba parava el crono en 36:13, Juanma Nieto  en36:28  i Emili Barberán en 39:30