L'equip benjamí masculí del CA Tarragona, 5è al Campionat de Catalunya de relleus

Lluís Vázquez Vilamajo 01 May 2011

L'equip benjamí masculí del Club Atletisme Tarragona finalitzà en una excel.lent cinquena posició en la final de la prova del relleu 4x60 del Campionat de Catalunya disputat aquest dissabte 30 d'abril a Mataró. L'equip tarragoní, integrat per Nil Pinyol, Aleix Lago, Edgar José i Juan González, va assolir un magnific temps de 39.90 segons, tan sols una centèssima per sobre del quart classificat, l'equip de l'ISS Hospitalet, en un final molt apretat.

L'equip del CA Tarragona es va guanyar el pasi a la final en acabar en quarta posició en la seva semifinal, en la què assoliren un registre de 39.76 segons.

Per la seva banda, l'equip femení, integrat per Laura Mascarell, Berta Sánchez, Mar Vázquez i Carla Berenguel finalitzava en sisena posició en la seva semifinal, amb un temps de 43.14 segons, i quedava a menys de dos segons d'aconseguir passar a la final, després de tenir alguns problemes en el lliurament del relleu.

També ahir l'atleta aleví del Club Atletisme Tarragona Mireia López es coronava campiona territorial en les proves de salt de llargada i llançament de pes, en la tercera jornada del Campionat territorial que es disputava a Amposta. López s'imposava per un ajustat marge en la llargada, amb un millor salt de 3.58 metres, mentre que dominava amb comoditat el llançament de pes, prova en la què s'imposava amb un millor tir de 6.12 metres.