I Cursa 10k La Canonja

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 04 May 2011

Ens plau presentar-vos la primera edició dels 10k La Canonja que organitzarem el proper diumenge 19 de juny el Club Atletisme Tarragona i l'Ajuntament de la Canonja, amb la col·laboració de BASF, Tretzesports, Club Excursionista La Canonja, Protecció Civil de la Canonja i Championchip.

La cursa, es realitzarà a partir de les 9 del matí en un circuit urbà tancat de 5km en el que s'hi donaran dues voltes, amb sortida i arribada als voltants del Pavelló municipal.

La cursa, cronometrada amb xip groc, serà gratuïta per als socis del Club Atletisme Tarragona.

Hi haurà obsequis per a tots els participant, avituallament, samarreta tècnica i accés gratuït a la piscina municipal.

Cursa Infantil
A partir de les 10:15, un cop finalitzada la cursa de 10 Km, es realitzaran 3 curses infantils no competitives de nens i nenes entre 8 i 14 anys, de 5 a 7 anys i de 3 a 4 anys. Les inscripcions es faran previament i no es podràn fer el mateix dia de la cursa.

Trobareu tota la informació a la pàgina web de la Cursa