Xavi Garcia (Pratenc) i Licia Anahi guanyadors de la I Cursa 10K La Canonja

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 21 Jun 2011

DSCF2850.JPGEl passat diumenge 19 de juny es celebrava la I Cursa 10k - La Canonja, d'aquesta manera, el Club Atletisme Tarragona entrava per primer cop a la seva història en l'organització d'una cursa de ruta. La cursa, tot un éxit que va aplegar més de 300 atletes entre grans i petits. El recorregut urbà consistia en dues voltes de 5km pels carrers del municipi més recent de Catalunya, la cursa es va trencar de bon principi, amb un grup destacat de 3 atletes, i es que el nivell era molt bo, uns clàssics de les curses de ruta a nivell català, el Vallenc Xavi Garcia del Pratenc, i Marc Garcia del Corredors.cat líderaven el primer tomb d'un circuit exigent. En el segon grup trobavem els atletes del CA Tarragona Jorge de Andres, Victor Gonzalez i Pedro Ortega. Fins als últims metres no es va decidir la victòria, en l'últim tram Xavi Garcia va fer notar la seva experiència en pista i va fer un fort canvi que Marc Garcia no va poder seguir, mig minut després arribava Sergi Casas, del Atletic Montblanc per completar el podi. En l'apartat femení Licia Anahi va ser la guanyadora, seguida de Cristina Sole del Run Speed Tarraco i Paquita Gimenez del Club L'Esquadra.

Un cop finalitzada la cursa de 10k es van disputar les curses infantils, que feien una part del circuit dels 10K. En acabar, al igual que els més grans, van rebre avituallament sòlid i liquid, així com una samarreta tècnica i una medalla per a tots els participants. Tots els participants, qui ho volgues va poder gaudir de la piscina anexa al circuit.

La Cursa organitzada pel Club Atletisme Tarragona, va comptar amb el patrocini de BASF i un seguit d'entitats colaboradores que van fer de l'organització tot un éxit, Centre Excursionista de La Canonja, Club L'Esquadra, Moto Club La Canonja, Tretzesports, Esports Armobal, Moto Club La Canonja, Protecció Civil La Canonja, així com voluntaris a nivell individual, el balanç no podia ser millor i ja es treballa en la propera edició. Des del Club Atletisme Tarragona es vol felicitar i agrair a tota aquesta gent que ha fet possible aquesta primera edició.