Sabieu que...

Imatge de José Miguel Martín Álvarez
José Miguel Martín Álvarez 05 Dec 2011

El passat diumenge dia 4 de novembre es va disputar la 2ona edició del Cros del Col·legi Mare Nostrum amb una nodrida participació de l'escola del nostre club i també amb una fantàstica representació de pares i mares del club.

Sabíeu que... si sumen les distàncies recorregudes en les diferents curses de les categories dels més peques (des de cadet) els nostres atletes vam recórrer un total de 33.600 metres.

I si afegim la cursa popular de pares i mares la distància arribar fins els 64 kilòmetres.

Això us fa una idea del gran nombre de participants del club amb un total de 51 actuacions.

Sabíeu que... fins un total de 10 atletes del nostre club vam aconseguir posició de podi.

Sabíeu que... el nostre club col·laborava en l'organització directe d'aquesta cursa. Ja ho vam fer en la seva primera edició i continuarem encantats sempre que ens ho demanin.

Tot plegat per gaudir d'una gran matinal d'atletisme... moltes gràcies als atletes, als pares/mares i als col·laboradors que vam fer d'auxiliars a la cursa.