Un aplaudiment a les noies absolutes!!!!

Imatge de José Miguel Martín Álvarez
José Miguel Martín Álvarez 15 Jan 2012

Una data més per la història del club... 14 de gener del 2011: les noies del club participen primer cop en un Campionat de Catalunya de Clubs B en Pista Coberta.

L'equip un 10... van assolir la setena posició tot i les baixes d'última hora. El millor: començàvem amb la marca personal de la Blanca al triple salt, la Silvia feia una tanques espectaculars recuperant des de la darrera posició fins a la tercera, l'ànim es va disparar amb la victòria de la Maria Montañés al pes i amb marca personal i la Núria també aconseguia fer la seva millor marca a la prova de 60 m.ll.. i la segona posició.

Després un dels retorns més esperats... la Montse Guinovart es retrobava amb la competició després d'una llarga lesió i ho feia amb nota a la prova de llargada i sempre volent més. La Maria Álvarez posava tot el seu cor a l'alçada mentre el nou fitxatge femení del club la Júlia remuntava al 3.000 m.ll. La Marta va pagar la inexperiència als 400 m.ll. però aconseguia sumar dos punts més per l'equip. L'Anna Solé feia gaudir en una ajustada sèrie de 200 m.ll. i també faria cridar als que hi érem als relleus, junt amb la Silvia, la Núria i la Montse Guinovart.

La mala notícia arribava als 800 m.ll. quan l'Anna Esparza, tot i intentar-ho fins l'últim moment, no podia participar a la prova amb moltes molèsties i així sumaven la segona prova que l'equip deixava sense puntuació, després de la perxa. Però l'alegria tornava a l'equip quan la Marina recuperava tres puntets més a la prova de 1.500 m.ll. tot i no ser la seva especialitat.

Amb 49 punts quedaven molt lluny del Muntanyenc S. Cugat, que assolir l'ascens a grup A.

Enhorabona a totes les que van participar, a les que no vam poder tot i les seves ganes i a una afició incondicional i molt nombrosa que va animar fins deixar-se la veu.