Robert Romaní al Campionat d'España Absolut

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 24 Feb 2012

Per primer cop en la història del Club Atletisme Tarragona, un atleta participarà en un Campionat d'Espanya Indoor. Robert Romaní participarà en la prova de combinades, on actualment es el 4t millor atleta de Catalunya. La competició es farà en dues jornades, dissabte 25 pel matí i diumenge 26 també pel matí.

També participarà el tarragoní Marc José, aquest any a les files del Puerto Alicante, participarà en la prova de 60 tanques absolutes, tot i ser encara de la categoria júnior. Marc José va amb la 16a millor marca dels participants i disputarà dissabte tarda (20:15) les eliminatòries.

La competició es realitzarà per primer cop, després de 43 anys de no fer-se en terres catalanes, a Sabadell.

I diumenge també participarà Mariona Martín, en el Campionat de Catalunya de Llançaments d'Hivern, Martín participarà en la prova de llançament de Martell, prova en la que actualment té el rècord del club.