Combinades a Cambrils.

Imatge de Marina Tibau Sendra
Marina Tibau Sendra 14 Apr 2012

El cap de setmana del 31 i 1 d'abril es va celebrar a les pistes de Cambrils les combinades, on els atletes buscaven agafar algunes marques. Del club atletisme Tarragona hi participaren atletes com Robert Romaní, Dídac Ríos i Josep Maria Mateo Pere Pardines, en categoria masculina, i en categoria femenina destaquem la presencia d'Anna Esparza, Anna Solé i Maria Álvarez.
Robert Romaní, va fer marca a alçada amb 1:84 i Dídac Ríos anava prou be, pro no va poder acabar les combinades degut a algunes molèsties al peu,( no patiu, ja esta millor), Pere Pardines va fer una bona combinada i Josep Maria Mateu va fer record de Catalunya de decatló veterà M45. Maria Alvarez va fer marca personal en cinc proves! en quan a Anna Esparza, va fer el que va poder, en quan als petits del club, com sempre s'ho van passar genial. Això es tot. Primera notícia de noticieres femenines!!!!!!! Gràcies a tots!

equip femení.