Un Campionat de Catalunya de Clubs de promoció molt diferent

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 08 May 2012

Els fruits de la nostra escola d'atletisme d'atletisme es comencen a veure recompensats, allò que, oficialment, va començar fa tres temporades i poc més de 40 atletes s'ha convertit, en una gran escola, l'ECAT, com ens agrada anomenar-la, s'ha fet gran en quantitat i qualitat.

Poc ens pensàvem el primer any participar amb un equip en un Campionat de Catalunya de Clubs i molt menys guanyar-lo el segon any. El fet de participar-hi ja era tot un èxit i aquesta temporada encara podem estar més orgullosos.

Presentar un equip (o dos) benjamins és molt "fàcil", tenen un límit de proves i amb 7 atletes ja pots fer un equip, però presentar equips en categories superiors ja és més complicat, les proves tècniques són més i el mínim d'atletes s'incrementa, en aleví i infantil almenys en necessitaràs poc més d'una desena.

Doncs bé, aquesta temporada l'ECAT presentarà un equip femení en gairebé totes les categories de promoció, benjamí, aleví i infantil.

Dissabte serà el torn de les noies infantils, en jornada de tarda, seran 13 atletes les valentes que es desplaçaran a El Prat per gaudir d'una gran jornada atlètica a programa complet.

Diumenge competiran les noies alevines i benjamines que tancaran el Campionat.

Un any més ens desplaçarem a les pistes del Prat de Llobregat a gaudir de les competicions més maques de l'atletisme, les d'equips, amb una organització més que acostumada a aquest tipus de competicions, val la pena anar a gaudir d'aquesta catnalla, veure com competeixen i gaudeixen juntes d'aquest esport que porten tota la temporada entrenant i compartint.

Els entrenadors de cada grup us donaran la convocatòria i les instruccions per anar-hi. No us oblideu de les agulles de tanca ni de la càmera de fotos!