Gran debut de les veteranes del CAT

Lluís Vázquez Vilamajo 17 Jun 2012

L'equip veterà femení del Club Atletisme Tarragona ha debutat aquest diumenge en competició, en el marc del Campionat de Catalunya de clubs Veterans, disputat a Terrassa, i en el que l'equip tarragoní ha presentat per primer cop equip masculí i femení.

La competició s'ha caracteritzat per l'empenta que han mostrat totes les atletes, la major part debutants en pista, però que ha sabut posar en problemes a més d'un equip consolidat, per assolir una magnífica cinquena plaça final.

Marian Garbajosa, Angels Urbano, Joana Pinyol, Marisa Pradillo, Susana Calaf i Miriam Domingo han estat les integrants d'un equip que ha lluitat des de primera hora sense complexes i amb moltes ganes.

També l'equip masculí, tot i algunes baixes, ha presentat batalla en totes les proves, amb actuacions força destacades per part de Fernando Flores als 5000 metres marxa, Pere Pardines al salt d'alçada, Luis Saez al salt de llargada o l'equip 4x100.