Sensacional jornada de cloenda de l'ECAT

Lluís Vázquez Vilamajo 26 Jun 2012

L'Escola d'Atletisme del Club Atletisme Tarragona va posar un brillant fi a una gran temporada amb la celebració de la jornada de cloenda, que va tenir lloc dissabte passat a les pistes municipals de Camp Clar.

La jornada va suposar un nou èxit per a l'Escola del CAT, ja que va comptar amb la participació de prop de cent atletes, entre pares i fills, que van afrontar amb molta ilusió el programa de proves previst, i que incloia els 60 metres llisos, el salt de llargada, el llançament de pilota o pes segons l'edat, i una cursa de mig fons, de 600 o 1000 metres, també segons l'edat. Tot i no tenir caracter competitiu, la disputa de les proves va servir per mostrar els progressos adquirits per la canalla al llarg de l'any, alhora que servien per demostrar als pares que cada cop ho tindran més difícil per competir amb els seus propis fills.

A la finalització de les proves, tots els nens i nenes participants van rebre diversos obsequis, entre els què cal destacar el registre de la marca Ecat, que a partir d'ara servirà per distingir encara més l'escola del club tarragoní. En presència del senyor alcalde de la ciutat, Josep Fèlix Ballesteros i altres personalitats del nostre Ajuntament, es va procedir a la sessió fotogràfica de rigor. La jornada es va tancar amb un merescut piscolabis, cortesia de Telepizza de Tarragona, que va fer les delícies de petits i grans.

Amb aquest acte, l'Escola d'Atletisme del Club Atletisme Tarragona va posar fi al seu tercer any de vida, al llarg del qual ha assolit la seva consolidació definitiva, amb més de cent nens inscrits d'entre 4 i 14 anys, sabiament dirigits per un excel.lent equip de monitors i coordinadors. També a nivell competitu, amb una remarcable presència en totes les competicions atlètiques del país, tant de cros com de pista coberta i a l'aire lliure, en les quals l'Ecat ha estat present nivell individual com per equips, amb resultats sempre per sobre de les expectatives.