MARIA MONTAÑÉS ARBÓ, CAMPIONA DE CATALUNYA JUVENIL A LLORET DE MAR.

Imatge de Joan Domingo Romero
Joan Domingo Romero 01 Jul 2012

Molt bon paper de les atletes del nostre club al Campionat de Catalunya Juvenil que s'ha celebrat a Lloret de Mar. El nostre club ha participat exclusivament en categoria femenina i amb un gran nombre d'acompanyants que han fet una cleca que ha provocat l'enveja de la resta d'assistents.

El matí ha començat molt be amb la primera posició de la Maria Montañés a la prova de llançament de disc  en un primer llançament fantàstic on ha enviat l'artefacte a 33'18 mts, 2ª millor marca personal i fent un concurs molt regular ( cap nul) i tots els llançaments per damunt dels 29 mts.  La Maria ha deixat a la segona atleta a quasi be 2mts de distància.

El matí ha continuat  amb el salt amb perxa on la Maria Àlvarez, no ha pogut amb l'alçada de 2'45, que hagués suposat nou rècord del club quedant-se en uns bons 2'25 i la quasi posició de finalista en la 9ena plaça.

Després una lleu  indisposició ha provocat abandonament de la Anna Esparza als 800 mts. però no li ha impedit competir a la tarda.

La següent prova amb participació Catera ha estat el llançament de pes on les dos participants nostres han fet una excel·lent competició on han quedat a menys de 60cms del podi. La competició de les nostres atletes ha estat molt bona i la Maria Montañés ha fet el seu millor llançament al aire lliure i romangué una gran part de la competició  en la 3ª posició   registrant una marca de 11,17cms, que a la fi li ha donat la 5ena plaça. L'altra atleta del club que ha participat i que fa plusmarca seva cada cop que competeix ha estat la Marina Tibau on ha llançat l'artefacte a uns boníssims 11,07 cms i que li ha donat la 6ena posició. Quin parell d'atletes de futur  que ens han de donar unes futures magnífiques competicions.!!!!

La jornada de tarda havia de continuar amb l'excel·lent participació catera.

El salt d'alçada ha estat la prova on les nostres participant han defensat els nostres colors, on la Maria Àlvarez ha assolit la 3ª amb uns boníssims 1'57 que ha quedat a 3cms de la seva marca. Per vèncer a la nostra Maria, les atletes que la han superat han hagut de fer el rècord dels campionats 1'75 i 1'59 respectivament. L'Anna Esparza  ha pogut recuperar-se dels problemes matinals i ha saltat 1'36 finalitzant en 7ena posició.

La darrera prova que han participat les atletes cateras es la de llançament de javelina on Anna Esparza ha conquerit la 7ena posició amb uns 22'78 mts.

Moltes felicitats a totes les participants i seguiu així que ens heu de donar moltes mes alegries i a la cleca que va acompanyar.