Resultats 3er Cros Col·legi Mare Nostrum

Imatge de José Miguel Martín Álvarez
José Miguel Martín Álvarez 05 Dec 2012

El 3er Cros Col·legi Mare Nostrum disputat el passat diumenge dia 2 de desembre va tornar a posar de manifest el compromís de molts atletes de l'escola amb la competició. Més de 50 atletes de les categories més petites van participar en aquest cros en que col·labora el club donat el vincle amb el col·legi mitjançant alguns pares d'alumnes de l'escola i al mateix temps pares d'atletes del club.
En l'intens fred de la matinal cal destacar la fantàstica organització per part de l'escola d'aquesta cursa en el seu tercer aniversari: compliment estricte d'horaris, fantàstic speaker, bon serveis d'avituallament i detall per tots els participants. Sense cap mena de dubte repetirem la propera temporada.
I dels resultats... doncs victòria de molts dels nostres: Marta Targa en categoria Infantil femení, de la Sira Bo en Aleví Femení, de l'Aleix Lago en Aleví Masculí, de la Laura Yan Sole en Benjamí Femení i de la Natalia Sánchez en la categoria PreBenajmí Femení. És difícil demanar més.

Enhorabona a tots i totes i us esperem el dia  al cros del Col·legi Sant Pau on el club també posa el seu granet de sorra.