Les benjamines aconsegueixen el quart lloc en el Català de Clubs

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 13 May 2013

Aquest passat diumenge l'ECAT portava els equips benjamí masculí i femení al Campionat de Catalunya de Clubs on destacava la gran participació de tots els clubs, 27 a nivell masculí i 25 a nivell femení.

L'equip benjamí femení va aconseguir la 4a posició a tant sols 10 punts de la 3a mentres l'equip masculí va aconseguir la 15a posició.

L'equip benjamí masculí, amb els participants justos per omplir totes les proves (6) aconseguia la 6a posició en la serie de 60 llisos Hugo Saiz parant el crono amb 11 segons i 3 dècimes. En la primera sèrie dels 1000 llisos Pere Gomés aconseguia la 13a posició amb un temps de 4:21:9. Oscar Bartolomé fou 17è en el salt d'alçada amb 0.90. Ruben Paredes aconseguia la 6a posició en l'últim salt de llargada i una marca de 3,29 metres. També Max Ezquerra aconseguia la 6a posició en el llançament de pilota que va arribar fins als 21,59 metres. I Marc Rozas aconseguia la 13a posició en els 1000 metres marxa amb un temps de 8:02:3.

Per acabar, el relleu 4x60 format per O.Bartolome, M.Ezquerra, H.Saiz i R.Paredes va aconseguir la 5a posició en la 3a serie amb un temps de 42.5.

En l'equip femení, més nombrós, va permetre la participació de fins a 10 atletes, les 6 proves individuals i  4 atletes més per al relleu.

En els 60 metres llisos Natalia Sanchez va parar el crono en primer lloc a la seva serie amb un temps de 10.4. Als 1000 metres llisos Laia Aldave va aconseguir la 6a posició en la segona sèrie amb un temps de 4:11:0. Victòria en la prova de Salt d'Alçada on Emma Climent va aconseguir la 1a posició amb un millor salt de 1,05 metres. Liana de Las Heras va ser 7a en el salt de llargada amb 3,09 metres. Abril Díaz va ser quarta en el llançament de pilota, que va arribar als 17,02 metres. Ariadna Suarez aconseguia la 15a posició en els 1000 metres marxa amb un temps de 7:31:3 i per acabar, les integrants del relleu 4x60 amb Lucia Mayolas, Olivia Nolla, Zaira Bueno i Martina Pomes va aconseguir la 3a posició en la serie amb un temps de 42,5 segons.

Els atletes ho van gaudir d'allò més animant a cadascún dels seuse companys i companyes, així com els entrenadors algun que altre més nervios que els seus atletes i pares i mares que van desplaçar-se van poder viure una matinal atlètica força interessant.