I molt més!!!!

Imatge de José Miguel Martín Álvarez
José Miguel Martín Álvarez 16 May 2013

Molts sabreu que el passat cap de setmana es van disputar els Campionats de Catalunya per Equips en les categories de promoció. Segurament també sabreu que aquesta ha estat la temporada que el club ha portat més equips a aquesta competició. I possiblement sereu coneixedors dels fantàstics resultats dels més menuts del club.

Però els que no vau poder anar al Prat potser no coneixeu molts petits detalls que van fer del campionat una gran competició per nosaltres.

He vist com un atleta plorava per què volia haver fet una millor marca per l’equip, tot i millorar la seva marca personal o com un altres amb molèsties i lesions no acceptaven perdre’s la competició.

He escoltat com des de la grada es cantava el nom d’una atleta per tal de donar-li ànims gairebé fins l’afonia.

He vist la cara d’il·lusió dels més petits del club davant el repte de participar en un campionat que els entrenadors els hi havien dit que era una de les fites més importants de la temporada.

He vist com els companys de l’equip corrien a felicitar a qui havia acabat la prova.

He patit els nervis de la monitora desitjant que tot anés be o com els entrenadors feien mil càbales per tal de fer el millor equip possible i procurant que tothom gaudís de la prova que li tocava.

He vist com atletes amb poca experiència en el nostre esport posaven tota l’ànima per fer-ho el millor possible o, fins i tot, feien una prova en la que mai havien participat, tot esperant sumar més punts per l’equip.

He estat testimoni de com els pares i mares anaven fins la meta per recollir el seu fill/a plens d’orgull.

He vist com dos generacions de germans participaven en aquest campionat a categories diferents.

He vist com les noies del club es “tatuaven” la pell amb el nom de l’eCAT.

He vist com molts atletes i pares seguien amb expectació els resultats parcials i les marques assolides per saber en quina posició marxava l’equip.

He compartit la cara de satisfacció dels entrenadors davant el repte de portar més equips que mai a aquesta competició i assolir uns resultats tant fantàstics.

He viscut, en definitiva,  la passió d’aquest esport que tant estimem.

A tots... atletes, papis i entrenadors, enhorabona pels resultats i gràcies per fer-me partícip d’aquest cap de setmana inoblidable.

EQUIPS BENJAMINS