Temporada 2003-2004

Pishaa
Dilluns dia 1 de Septembre començaran els entrenos de la Temporada 2003-2004. Esteu tots els interesats citats a les 19h. a les Pistes Municipals de Camp Clar.


Vinga comencem amb moltes ganes i il·lusió.

Cursa Barri Goya

Carlos
Aquest dissabte a les 10:05 h es fa una cursa per les festes del Barri Goya (situat darrera de la preso, molt a prop de l'hospital Joan XXIII).
La cursa es de una distacia curta, el any passat inferior a 2 km i al acabar es fa un esmozar. Si anem uns quan farem una mica de promoció del Club.

Cursa a Vistabella

Didac
Aquest Disabte dia 23 d´ Agost s´organitza un Cursa Popular a Vistabella, on s´espera una amplia presencia d´atletes del Club Atletisme Tarragona, fonderus i no fonderus. L´ acte concluir

Mundials d'Atletisme a Paris

lluis
Senyores i senyors, dissabte comencen a Paris els 9ens Mundials d'Atletisme. Podeu seguir els resultats des de la web de la IAAF.

A destacar la participacio de Natalia Rodriguez en els 1500 metres llisos (series el dia 27, semifinals el 29 i final el 31 d'agost) i de Berta Castells (qualificacio el dia 26 i final el dia 28 d'agost). Molta sort a totes dues!

Per quan un del CAT als mundials???

Curses cap de setmana del 15, 16 i 17 de Agost

Didac
Són un total de 7 curses les que trobem entre aquests 3 dies.

Divendres 15:
Igualada a les 19h
Manlleu 10h

Disabte 16
Girona 19h
Castellcir (Bcn) 8h
Arbeca (Lleida)

Diumenge 17
Castellbisbal
Sant Feliu de Pallarols

Mes informacio detallada en el nostre calendari de Esdeveniments