Sopar Final de Temporada CA Tarragona

Didac
El Divendres 7 d'agost tindrà lloc el Sopar de Final de Temporada al Restaurant Les Voltes de Tarragona, amb diferents menus per escollir. Encara sou a temps de fer la vostra inscripció i elecció de menú.

Teniu tots els detalls al fil corresponent del nostre fòrum.

Recordem que aquest dissabte i diumenge es celebra el Campionat d'Espanya Absolut a l'Estadi Olímpic i s'ha organitzat un viatge conjunt pel quan encara queda una plaça pel dissabte. Podeu consultar també els detalls al forum.

Bon Estiu a tothom!

Iborra i Sáez, plata als Campionats d'Espanya Veterans

Didac
Els dos únics representants del CA Tarragona aquest dissabte 4 de juliol a Vitòria-Gasteiz han obtingut medalla en les seves respectives proves. D'una banda Quico Iborra marcava la millor marca de la temporada amb un temps de 17.84 als 110 metres tanques, marca que li suposava aconseguir la 2a posició en la categoria M40.

L'altre representant Luís Sáez, quedava 2n al concurs de Salt de Llargada M60 amb un millor salt de 4.51