Patricia Amador rep reconeixement del Consell Català de l’Esport

barbara

        

El passat divendres 23 de novembre, es va realitzar la desena edició de l’Acte de Reconeixement a l’Atletisme Català Màster a la Sala Docent de l’escola Catalana de l’Esport.

En aquesta celebració, el Consell Català de l’Esport guardona a tots aquells atletes màsters (Veterans, majors de 35 anys) que han aconseguit llocs d’honor als compromisos internacionals realitzats durant la temporada.

L’atleta tarragonina, Patricia Amador, que corre sota els colors del Club Atletisme Tarragona va ser un dels podis en categoria Màster que ha aconseguit l’atletisme català en competicions interrnacionals.

Recordem que la Patricia va ésser 3ª classificada en el 800 metres llisos en pista coberta a la final del campionat d’Europa celebrat a Madrid i, posteriorment va acabar en 8ª posició (finalist...

Excel·lent actuació del Club Atletisme Tarragona a la Mitja Marató + 10K Ciutat de Tarragona

barbara

Aquest cap de setmana s'ha disputat la Mitja Marató i la cursa de 10km a Tarragona.

Molts atletes del CAT han participat en aquest esdeveniment i han deixat al club en molt bon lloc.

A la Mitja Marató destaquem a Pedro Ortega (1h21'04"), Fernando Flores (1h 23'16"),  Javi Moreno (1h 39'56") i Patricia del Campo (1h48'27").

A la cursa de 10km destaquem a Jorge de Andrés, que amb un temps de 34'22" va quedar 3r, Xavi Ros que amb 36'11" va quedar 3r de la seva categoria i 18è a la classificació general, al Joan Bardina (43'06"), l'Antònia Royo (47'56") i la Melinda Rodríguez (47'56").  

També volem destacar al grup de membres del CAT i amics que van fer de voluntaris en l'avituallament del km5, una tasca molt important i indispensable. 

...

Els germans Ros destaquen al cros de Valls

barbara

El passat cap de setmana es va disputar el 30è Cros Ciutat de Valls - 22è Memorial Júlia Celma. 

Els atletes del Club Atletisme Tarragona, Marta i Xavier Ros van participar en aquesta cursa on van destacar notòriament.

La Marta es va emportar l'or a la cursa sub-18 i en Xavier va assolir una 3ra posició a la categoria sub-23.

Van ser unes curses molt dures on els atletes van anar molt separats els uns dels altres. 

El CAT continua demostrant el seu estat òptim per aquesta temporada. 

El Club Atletisme Tarragona puja al podi

barbara

Aquest cap de setmana, atletes del club lila han participat en diferents competicions on s'han classificat en les primeres posicions.

En primer lloc tornem a destacar l'atleta Jorge de Andrés, que s'ha tornat a proclamar campió de Catalunya en la seva categoria (M45) a la Mitja Marató de Ripoll. També s'ha disputat el cros de Mataró, on Patri Amador i Jordi Puig han aconseguit la segona posició en Categoria Master A i Màster B respectivament.

Cal destacar que les inclemències meteorològiques d'aquest passat cap de setmana, no van poder aturar els atletes del Club Atletisme Tarragona.

 

L’ECAT brilla en l’inici de la temporada de cros a Vila-seca

BlancaT

Els atletes de l’Escola del Club Atletisme Tarragona van ser els grans protagonistes del 36è cros de Vila-seca, que donava el tret de sortida a les competicions d’aquesta temporada.

Un any més, el club lila va ser l’entitat amb més representants en aquesta cita, amb un total de 95 atletes. Es van aconseguir 9 victòries, 6 segons llocs i 8 terceres posicions, cosa que deixa entreveure el gran nivell amb el que van competir els atletes de la base del club.

Jorge de Andrés, guanya el Català de Curses de Muntanya

barbara

Aquest cap de setmana, coincidint amb la "33a. Pujada i Baixada a Guanta" es va disputar el Campionat de Catalunya de Curses de Muntanya a Santmenat. Jorge de Andrés, atleta del Club Atletisme Tarragona es va proclamar campió de Catalunya de la seva categoria (M45). El recorregut de la cursa era de 12'3 km, 10km per muntanya i 2'3km per asfalt. L'atleta del CA Tarragona va entrar en una merescuda 8a posició de la totalitat dels participants, fet que demostra el gran estat de forma en el que es troba per a afrontar la temporada que acaba de començar.