EL CLUB ATLETISME TARRAGONA PRESENT ALS CAMPIONATS DE CATALUNYA

Imatge de Álex López Vila
Álex López Vila 12 May 2014

Aquest cap de setmana, s'ha celebrat el Campionat de Catalunya de Clubs en les categories de Benjamí, Aleví, Infantil i Cadet a El Prat del Llobregat.

Un total de 67 nens de l’escola competien en les diferents categories. L’entusiasme, solidaritat i companyonia en què ho vàrem fer mostra els valors d’aquesta jove escola d’atletisme que ja està consolidada i reconeguda arran de la geografia del nostre país.

Dissabte es va disputar l'autonòmic de la categoria aleví en jornada matinal on l’escola del CAT presentava equips a la categoria masculina i femenina. L’equip masculí (9 nens) del CAT finalitzava 21è i l’equip femení (13 nenes) ocupava la 21ª. A la jornada de tarda es va disputar la competició infantil, on el CAT va ser present a la categoria femenina amb 12 nenes i finalitzant a la 16ª posició.

Diumenge en jornada matinal es va disputar el campionat benjamí, on nens i nenes del CAT van competir molt activament, ocupen els benjamins la 20ª posició i les nenes la 10ª. Un total de 20 nens d’aquestes categories es van agrupar per formar pinya i participar en aquest Campionat de Catalunya.

Per últim, les grans de l’escola del Club d’Atletisme Tarragona (fins a 13 nenes) van competir la tarda de diumenge ocupant la 13ª posició a la classificació de la categoria cadet femenina.

Un cap de setmana intens pels pares i mares, dels monitors i entrenadors i dels propis atletes que fan que el l’escola del CAT es consolidi amb més força que mai.