Victòria de Pedro Ortega als 10 km de Riudoms

Imatge de Jorge de Andres  Sanchez
Jorge de Andres Sanchez 19 Sep 2011
Fotografia de Tretzesports

Aquest diumenge 18 de setembre es celebrava la tercera edició dels 10 km en ruta de Riudoms. El vencedor va ser l'atleta del C.A. Tarragona Pedro Ortega amb un temps de 34:56, bastant notable per les característiques del circuit i el fort vent que va bufar en la cursa. El podi el van completar, per aquest ordre, el també atleta del CA. Tarragona J. de Andrés i Sergi Bel (Runnersworld Tgn). En categoria femenina el podi va ser per G. Prieto (1era, d'Esports Armobal), P. Giménez (2ona, l'Esquadra) i E. de la Iglesia (3era, C.N. Reus Ploms).

Vuit atletes més del nostre club van prendre part d'aquesta cursa, i van arribar en les següents possicions: V. González (4rt), R. Antón (16è), J.F. García (19è), E. Barberán (39è), J. Cendrós (73è), J. Blanco (79è), I. López (92è) i V. Laiz (100è).