9 medalles i 2 rècords de Catalunya dels relleus femenins del Club Atletisme Tarragona al Campionat d'Espanya Màster Alícia Vázquez, semifinalista als 100 metres tanques del Nacional sub-23 disputat a Tarragona

JosepM

El Club Atletisme Tarragona, representat per 10 atletes, ha aconseguit un total de 9 medalles, 1 d'or, 2 de plata i 6 de bronze i dos rècords de Catalunya en el Campionat d'Espanya Màster d'atletisme a l'aire lliure disputat aquest cap de setmana a Sagunt.

Per segon any consecutiu, tots els atletes participants del CA Tarragona han obtingut alguna medalla en aquesta competició, destacant que els relleus femenins 4x100 i 4x400, de la categoria F50, han batut el respectius rècords de Catalunya d’aquesta especialitat.

El relleu curt femení, format per Marisa Pradillo, Ana Cabello, Maribel Vallvé i Pilar Fernández, va batre el seu propi rècord aconseguit fa un mes i el va rebaixar en més d’un segon, deixant-lo en 1:02.72, i aconseguint la tercera plaça, darrera dels potents equips del Playa...