Represa activitat

Alex

Ens plau comunicar-vos que reprenem els entrenaments tant de l'Escola com dels grupo de tecnificació a partir de DILLUNS 23 DE NOVEMBRE.

Volem agrair-vos molt la paciència que heu tingut durant aquest temps.

ENS VEIEM A LES PISTES!!

Club Atletisme Tarragona

NOTA JUNTA DIRECTIVA

Alex

Apreciats atletes, entrenadors, socis

Com sabeu vivim moments complicats des de mitjans de març amb l'inici de la pandèmia de la Covid-19 i no volem deixar d'agrair la gran implicació dels entrenadors dels grups de tecnificació, monitors de l'escola, atletes i nens de l'escola que han fet que el club reiniciés l'activitat esportiva al mes de juny en condicions que han anat a millor dia a dia, sense oblidar aquelles pautes de jocs i seguiment d'activitat física durant els llargs i durs mesos de confinament.

El reinici, a finals de juny va ser especialment motivador, organitzant entrenaments durant els mesos de ple estiu entrenant a les pistes d'atletisme, adaptant-nos a l'aforament proposat pel Patronat d'Esports adaptant-nos de la millor manera possible per poder dur a terme els entrename...