Campionat d'Espanya de marxa en ruta

Didac

Avui s'ha celebrat a Getafe el Campionat d'Espanya de marxa en ruta de promoció i de 10 km màster, on han participat atletes del club.

Maite Gargallo ha creuat la línia d'arribada com a Campiona d'Espanya de la categoria M55 amb un temps de 57:27, després de 10 km de cursa.

Júlia Suárez ha arribat en segona posició, proclamant-se així Subcampiona d'Espanya sub-18, realitzant els 5 km en un temps de 23:31.

Finalment, Marc Suárez s'ha proclamat cinquè d'Espanya sub-16, recorrent els 5 km en un magnífic temps de 23:11.

Enhorabona als tres i a continuar gaudint de la temporada.

Procés d'eleccions Junta Directiva

Jose

Tal com marquen els estatuts del Club Atletisme Tarragona, el mandat de l'actual Junta Directiva arriba a la seva fi i s’obre el procés electoral necessari per la seva renovació.

Per a la present convocatòria s’estableix el següent calendari:

1. 11/12/24. Inici del procés electoral.
  2. 12/12/24. Sorteig dels membres de la Junta Electoral.

A càrrec de la Junta Directiva. La Junta estarà formada per 3 membres i 3 suplents.

1. 13/12/24. Constitució Junta Electoral.
  2. 13/12/24. Publicació cens electoral. (Consulteu-lo aquí)

Els requisits per tal de ser electors i candidats inclouen tenir la majoria d'edat i no tenir suspesa la condició de soci del Club.

Es podran presentar reclamacions al cens fins al dia 20 de desembre 2024. Aquest el podreu trobar en document adjunt a...